dominantteyze Dün gece misal 10 da uyudu sahurdayz tam 4 gibi maşallah hiç uyanmadı dedm yarm saate uyandı 1 saat uyumadı. Ne zaman birşeyine değinsem tersi oluyor. başkalarına nazarm olmaz hiç çocugumu çok sevdigimdenmi böyle sizlerinde böylemi
Balkizlarim dominantteyze anne babanın nazarı daha çok değer bol bol dua edin maşallah sübhanallah deyin çok dile getirmeyin yinede 🍁
Eymenbebeks dominantteyze anne ve baba nazarı çok değermiş . Büyükler öyle der . Mesela ben bişey söyleyince yada çok aşırı kanım kaynayınca annem burnunun ucuna bak der 😃
2cocuk_1anne_ dominantteyze bende öyle yaa kızım hakkın da ne söylesem eşimle ne konuşsam tersi oluyor Eşim bir konu hakkında bir ley dese hemen susturuyorum yada ben söyleyecek olsam eşim susturur 😂 Bebeğe en çok anne babanın nazarı değer miş
dominantteyze Balkizlarim okuyorumda ama yine değiyor aklıma geleni dilime vurmasam acaba etki edermi😀
Balkizlarim dominantteyze niyet önemli beyninde çok geçirme tabi çok sevmekten oluyor anne baba ama yinede her daim siz nazar duası Ayetel Kürsi nas Felak devam ettirin aaa ediyorum ama oluyor gibisinden olmasın 😘
Ozlem2904 dominantteyze bende aynıyım maalesef… geçen oğluma göz rengiyle ayni tulum gydrmustim o kadar tatlı geldi ki çocuğu seve seve b hal oldum maşallah da dedim ama … çocuk yarım saate hani sular kesilirde birden geri gelir az az fiskira fiskira su akar aynı o şekilde durup dururken kusmaya başladı.. kursağımda kaldı sevgim. Ne zaman uykusuna kusmasina iyi bak şöyle böyle desem hep kusar yada uykuya direnir
dominantteyze Ozlem2904 valla bizimde öyle geçen bile ne zamandır hasgalanmadı çok şükür dedm haftasına geip üzerine ishal oldu çok kötü birşey
meskub dominantteyze anne babanın nazarı daha çok değiyor bende bazen oh ne güzel gazın yok rahat rahat duruyorsun dememle kızım kıvranmaya başlıyor
Yamanmoms dominantteyze ayni ben de oyleyim oh uyuyo cok uslu diyorum 24 saat uyumuyor kusmasi bitti sukur diyorum hunharca kusuyor biraz soma agizliyim galiba 😂😂
Caglarass dominantteyze Hep oluyo malesef ki. Şükür hiç hastaneye götürmedik hastalıktan dedim aradan 2 dakika geçti oğlum koltuktan düştü hop hastaneye 😂 Küçük için de uykusu düzene girecek heralde diyorum direk ağlama sesi geliyo. Maşallah da desem inşallah da desem nazar mı bilmiyorum ama oluyo bişeyler 😅 Eşim çok kızıyo çeneni tut diye ama bu seferde içimden geçiriyorum sonuç yine aynı 🤦