ybk2019 Dilara61 çokkkk kötü aşırı. A101 in kinini aldık geçen gün yol üstünde bezi evde unutunca cok beğendim a101 de kini ama şok çok kötü
laliko35 Dilara61 her bez her bebeğe uymuyor , herkes sleepy çok iyi der 9ay molfix kullandık sonra sleepy aldık çocuğum pişik oldu molfix döndük tekrar
Melis2021 Ben bi sıkıntı yaşamadım hiç suan o var indirmdydi aldgmda sızdırmıyor hatta bi akşam almayı unuttum uyuttum yine sızdırmadı bizde