Leylagul öncelikle şunu söyleyim zor bir süreç ona göre kendinizi hazır hissedip başlayın. Oğlum 29 aylıkken başladık alıştırma külodu almadım direk bezi gece ve gündüz hayatımızdan çıkardım. Ama oğlum dışarda bir başkasının yanında gece yürürken filan kaka yapmazdı kaka yapacağı zaman bir köşe geçer kimseyi yanına yaklaştırmazdı bunlsr benim için işaret oldu. Bezi direk bıraktık ilk günler zor geçti ben götürmezsem hemen altına kaçırdı kakasını da yaptı altına ve sanırım korktu o yüzden 10 gün kaka yapmadı en son doktora gittik ve lavman ve probiyotik verdi onunla düzene girdi. Çocuklar çişe daha kolay ama kakaya zor alışıyormuş kakayı vücutlarından bir parça gibi gördükleri için daha zor oluyormuş her kaka yapılında bay bay kaka seni seviyoruz yine gel gibi şeyler söyledik böylece kakaya da alıştı. Biz de gem klozet şeklinde bir lazımlık vardı hemde merdivenli klozet adaptörü. lazımlık uygun olmadı hep dışına kaçtı küçük geldi adaptör merdivenli olduğu ayakları da yere basınca kendini güvende hissetti iyi oldu. Ama çişini kakasını söylemesi çok uzun sürdü hep ben götürdüm şuan 30 aylık artık kendisi söylüyor pantolonunu çıkartıyorum ve kendis yapıp geliyor şükür alıştık sabırlı olursanız yolun sonu selamet :) gece bez konusunda da benim oğlum 4. Ayından beri uyurken çiş yapmaz kendisini kirletmek istememe iç güdüsü olduğunu söylemişti doktorumuz o yüzden gece yatmadan önce çişini yapıyor yatıyor ve sabah kalkınca kuru kalkıyor yine öyle gidiyor tuvalete o yüzden ben gece uykusunu bölüp kaldırmıyorum