1 aydan beri bebeğim memede aglıyor ilk başlarda red yapıyor sandım her 2 saatte bir ağlıyordu memedeyken çıldıracak dereceye gelmiştim artık doktora gittim süt ve süt ürünlerini 2 hafta yasakladı ilk 4 gün dikkat etmedim sonrasında etmeme rağmen cok fayda görmedim şurup ve gavisconda verdi onlarıda pek düzenli kullanamadım ondanda olabilir belki. Böyle giderse mama başlarız demişti 2 hafta sonunda gel bakalım demişti ben dün mesaj attım doğru düzgün ememedigini söyledim mama vereyim dedim emdir sonra 2 ölçek teklif et dedi bizimki teklif hiç geri çevirmez 😂 meme reddi oluyormu acaba kasık biberonla veriyorum mamaya alışıp memeyi alamayacak diye korkuyorum benim gibi bi meme bi mama giden varmı her öğünde versemmi diye düşünüyorum ne yapacagımı bilmiyorum coo bunaldım hergün ağlamayla geçiyor