Saliha03 ilk bebeğimde bi ilk on gün hem sütüm daha kuvvetli gelsin hemde sarılık olmasın diye uyandırıp emzirdim hep. Sonra kendi ne zaman uyanırsa o zaman emzirdim, emmek istemediğinde de zorlamadım, sağmadım da. Şimdi 2 haftalık bebeğimm daha var ona da aynı şekilde düzen kurdum. Düzenli olarak kendini doyuracak kadar emiyorsa gece kalkıp süt sağmakla uğraşmayın derim ama eğer çok fazla sütünüz varsa ki inşallah vardır 😇 o zaman sağın buzluğa atın ek gıdaya geçince mamalarını çorbalarını sütünüzle hazırlarsınız 🌸 şifa olsun