Merhaba anneler kızım 15 aylık emmeyi kendisi bıraktı ve mamayı da sevmedi. Sadece ek gıda ile besleniyor. Arkadaşım yaptığı gece mamalarının içine 1 tatlı kaşığı toz mama bizdeki sma optipro kattığını söyledi. Bu şekilde kullanan var mı acaba yada kullanılır mı fikri olan yazabilir mi