Buket1293 Merhaba bebeğim 7,5 aylık ek gıda ürünleri olarak irmik, pirinç unu, yulaf ve tam buğday unu kullanıyorum ama organik değil. Şimdi kafama takıldı organik olarak sipariş verdim. Sizler nasıl kullanıyorsunuz anneler, önerileriniz var mı bu konuda ?
Hilcak Buket1293 organik keçiboynuzu unu ve yulaf kullanıyorum sizin kullandıklarınıza ek. Bir de tarhana var ☺️ Yulafı su ve meyvelerle haşlayıp blenderdan geciriyorum, içine tercihen pekmez koyuyorum. Besleyici ve doyurucu bir ara öğün oluyor. Ya da yine yulaf lapası yapıp peynir ve yumurta sarısıyla karıştırılıp kahvaltıda da tüketilebilir. Keçiboynuzu unuyla ya da tam bugday unuyla pankek yapıyorum. Pirinç unuyla muhallebi yapıyorum. Bebek irmiğini muhallebiye, çorbalarına ekliyorum ya da bazen sebze haşlamalarına.