10 aylık kızım son 1 haftadır aşırı yabancılama huyu başladı. Ortama asla sokamiyorum feryat ediyor, geçen gidelim dedik iftara iftar yapamadan eve döndük yarım saat ağladı susmadan delirdim artık, herkes sabır diliyor aşırı yoruldum,banyodan korkuyor uzun süredir, kayma düşme fln yok hani desem tramva yaşadı sakinleştirip oyuncaklarla oyalamayada çalıştık yok zaten asla tek kişi sokamiyorum ağır atıyor kendini feryat ediyo susmuyo kusana kadar ağlıyor , bu banyo ve kalabalık ortam sorununu nasıl asabiliriz varmı bebisi böyle olan ? İyice canım sıkıldı bir yere asla gidemiyorum bebek arabasında durmuyo AVM girdiğimiz givi kıyamet kopuyor çaresi nedir bunun acaba