MineBeste Merhabalar 1,5 aylık kızım gaz sancılarından çok dertliyiz. :( Durmadan ağlıyor uyuyamıyor. Ben 10 günlükten beri biogaia kullanıyordum ama artık o da etki etmiyor sanırım. Kullandığınız iyi gelen gaz damlalarını yazabilir misiniz rica etsem ? 😕
Fasulye12 MineBeste nurse harveys şurup şeklinde olan 👍🏻 Çok şükür hiç gaz sıkıntısı olmadı bebeğimin bu sayede. Ama damla formunda olan iyi gelmedi
Fkt MineBeste bizde 20 günlükken başladık gaz sancılarına 2 aylık kızım nurse harveys ve sab simplex kullanıyorum ama en çok sab simplex etkili gibi geldi gazı kolay çıkarabiliyor kaka sorunu var ama damla ile alakalımı bilmiyorum öncesindede vardı
Edizmoms MineBeste biogaia ve sab simplex beraber kullandık çok faydasını gördüm ilk 3 ay. Şuan 4 aylığız biogaia yı bıraktık sab simplex çok az kaldı bitsin bidaha almıcam çok şükür geçti bizim inşallah sizinde en kısa zamanda düzelir 🙏
Eserr-80 Biogia der susarim yani kolik kizima sadece o rahatlatti her bebeğe farkli dir tabi deneyerek gormek lazim canim