Motattisemuittur yani doktorumuzun dediğine göre vücut susuz kaldıysa eğer bebek emmek istemezmiş. Bizim yaz günlerinde ağır yiyecekler yiyemememiz gibi aynı. Bizimkinin çişli bezlerini tarttığımda gece biraz düşük kalıyo, o yüzden gece uyandırıp emzirmeyi denicem, düzelmezse az su vericem sabah uyanınca. Duruma göre deneme yanılma🤭