Lohusalık psikolojisiyle gidip saçlarımı bir mahalle kuaförüne kestirdim.Ben dümdüz küt bir sac istemistim fakat katlı ve 80ler modasinda bir saç kesti.Katlar arasında da belirgin farklar var.İyi gelir derken beni daha çok mahvetti.Ne toplaniyor ne açık güzel duruyor.Tel tokalarla tutturmaya çalışıyorum.Aynaya her baktığımda çok cirkinmisim gibi geliyor.Sizlerden Eskisehirde memnun kaldığınız ve bu saçı düzeltebilecek bir kuaför önerisi istiyorum