Zhdee Hepinize teşekkür ederim samb simplex deneyelim bu sefer diyoduk doktorumuza sorduk yine almadan hayır olmaz biogaia ya devam edin dedi. Saatli vermeye çalışıcam bu sefer bakalm umarım daha bi faydasını görürüm
Zhdee Rose21 Hepinize teşekkür ederim samb simplex deneyelim bu sefer diyoduk doktorumuza sorduk yine almadan hayır olmaz biogaia ya devam edin dedi. Saatli vermeye çalışıcam bu sefer bakalm umarım daha bi faydasını görürüm
Duruonur Zhdee rezene ve kimyon çayı iç onlarda rahatlatıyor bebeği,sonuçta senin sütünden alıyor gazı oyzdn sennde dikkat etmen lazım yediğine içtiğine cnm
Rose21 Yeldan ben rezeneler anasonlar bol bol tükettim geçmedi. 3.aydan sonra azalma başladı. Sonra bitti. Bence bebeklerin gazi kendiliğinden geçiyor. Bu bir süreç. Katlanacağız sadece.
Yeldan Rose21 evet o biraz öyle ama slingle dolasmakta etkili okuyor vızım kı hala orada bol bol alttan üstten cıkarıyor