Melike_nehir Benim bebeğim ağzına emziği verince diliyle geri ittirip tutmuyo bir yandan iyi bişey emzik emmemesi de kendim yemek yerken bile çok ağlağında emzirerek yiyorum artık😅benim gibi olan varmıdır aranızda 🙋🏻♀️
Rumeysa28 Melike_nehir 😄😄 bilgim yok ama sen yemek yerken oda seni yiyor analı bebişi yemek yiyorsunuz işte 😄😄😄
Seymagil Melike_nehir hangi emziği denediniz? Avent deneyin birde. Benim oğlumda hiç birini istemedi avent kabul etti şimdi uzakta emziği görsün ağzına açıyor verene kadar 😂 iyi birşey değil ama bence güzel birşey 🤌🏻 biz sadece şuan uyku geçişinde kullanıyoruz 🤭
tubiiik_ Melike_nehir dogdugu andan beri tutuyo bazen emzik verdigime sinir oluyorum uyudugu zaman emzik agzindan dusunce uyaniyo agliyo emzik icin ama gun icinde emzik buyuk kurtaricim
Melike_nehir Seymagil wee baby kullanıyorum da avent i duymuştum ona alışınca hep o emziği ister alamayız diye başlamadım ona
Baakpnr- tubiiik_ uyudugu zaman emzik agzindan dusunce uyaniyo agliyo Ayyy bizim de öyle bir de sanki inadına atıyor ağzından pıt diye 😀
Eliffymn Melike_nehir benim bebeğim asla almıyor ne avent ne bibs ne nuk ne webaby hepsini denedik🤣 yemek yaparken ağlar emzirir koyarım yemek yerken aglar kucağıma alır hem yerim hem emziririm 🤣 evde neyse de dışarda yemeğe gidince komik oluyor bi elimde lahmacun bi elimde bebek emip durur🤣
Gokcennderenn Aventi hemen tuttu doğduğunda beri. Ben çok sakıncalı bulmuyorum emziği araştırmak lazım. Doğru kullanımı önemli kulaktan duyma bilgiler çok oluyor. Ani ölüm riskine karşı çok iyi. Bebeği mutlu ve güvende tutuyor. Ama damak yapısını bozar vs. Herşey tadında yani :)
Kocakgiller Melike_nehir bizimki sadece uykuya geçiş sıralarında kabul etmişti sonra 6 aya varmadan onuda bıraktı
Bahar8686 Emzik 18 aya kadar öneriliyor, uykuya geçişte ben de alıştırmaya caliisyorum ama kabul etmiyor. Uyurken tutsa,gece uyandığında emzikle tekrar uykuya dalabilecek. Aventi deneyecegim bir de belki tutar
Agustos_mucizesi Melike_nehir kızım da tutmadı bırakmasın diye elimle tuttuğumda da kusacak gibi öğürürdü. Kuzenimin kızı da aynı tutmadı ağzına koyduğun an fışkırarak kusardı
Muhasebeciana Melike_nehir zamaninda emzige servet döken ben gruptan ayrildi 😃😃 naptiysam alistiramadim asiri kilo alimi olmustu ilk aylarda doktor napip edip alistirin emzige normalde emzik onermiyoruz ama sizin kullanmaniz lazim su durumda demisti ama tutturamadik sonrada kizimin kilo alimi normale donmeye baslamisti tutmayan bebek naparsan yap tutmuyor yani suan 19 aylik kizim
cydknc Melike_nehir ya ben de emzirirken yemek yiyordum adeta bir sürü markayı ve emziği denedim olmadı en sonunda wee baby damaklı emziği tuttu vizyonsuz çocuğum 😀 rahatım 😀
Melike_nehir cydknc 😅😅 hayat yüzümüze gülerse artık bende rahatlarım😅 başka emzikler denicem bende artık aventte almış başını gidiyo napcaz bilmiyorum aventin biberonu var çocum onu bile kaktırıyo diliyle😅
Aslihannn48 Melike_nehir benimde denemediğim emzik kalmamıştı hepsini atıyordu ve öğürmeye başlıyordu bende zorlamadım geçen hafta e bebekten ikili ucuz emziklerden aldım 4 aylık iki gündür tutuyor bende anlamadım ve şaşırdım
1kursarereninannesi Benimkide zor oldu tuttu simdi elini ogrendi elini emiyo ben emzigi veriyom o sanki bana inat yaparmis gibi emzigi atiyo elini emiyo sapsik🤣
Melike_nehir 1kursarereninannesi ayy minik kuzucuk ne kadar tatlıdır kimbilir benim ki de kıyafetinden biyer denk getiriyo emmeye çalışıyo da girmiyo ağzına ağlıyo garibim😂😂