Deletedmom_33 cinarannesii E bebek baby plus kolik kullanıyorum. Avent ve wee baby de benim bebeğim de boğazına kaçırıyordu. Buna gecitigmizden beri nadiren kaçırıyor. Biberonu ters çevirince bile 1 damla zor çıkıyor