Çalışırken 2 kredi kartım vardı, toplam limiti 17 bin civarı, işten çıktıktan sonra maddi olarak çöktük, haliyle kartlara yüklendik. Asgarisini ödüyordum her ay ama bu ay asla 1 lira bile yatıramam. 2-3 ay içinde bir yerden toplu para bekliyoruz, eşimde o zaman kapatırız yatırma bir şey olmaz diyor. Üzerime bir mal varlığı yok, bunun dışında bir sıkıntı olur mu bir süre ödeme yapmazsam?