5 ay 11 günlüğüz daha yeni yeni öğlen uykulari duzelmeye basladi yada gece uyumadığı icin gündüz yorgun düşüp uyuyor bilemedim 5 aylikken geciyor dedilrr malesef geçmiyor yada bizimki gecmedi daha insallah sizlerinki daha cabuk biter cokkk zorr bir dönem evet arkası guzel olacak ama 3 ay asiri gaz sancısı cektik rahatlamak icin 4 ayi beklerken karşımıza daha beteri 4 ay atagi gecti kesin bu biter ardindan da dis cikar 🤷♀️ Allah butu annelerin yardimcisi olsun.