Yaklasık 1 aydır, burnum tıkalı devamlı hapşırıyorum, gece kalkıyorum üst üste 5-6 kez. O deil de cocugu uyandıracam herseferinde ödüm patlıyor. Günde 40-50 kez rahat hapşırıyorumdur. Çok sıkıldım geçmiyor geçmek bilmiyor.. antihistaminikler işe yaramıyor. Burun bantlarıyla bi nebze rahatlayıp uyuyorum. Benim gibi onlarlar varsa çözüm bulabildiniz mi?? Öneriniz var mı??
Hayat kalitem sıfır, nefesin tıkanık olması sürekli cok kötü ya😥😥