Merhabalar yarın kızım için gaita testi vereceğim ve çok stresliyim geçen ay nasıl vereceğimizi doğru düzgün anlatmadıklarından dolayı veremeden eve döndük.ilçeden ile gidiyorum hastaneye.bezi ters bağlamamı ve verdikleri çubukla kutunun içine almamı söylüyorlar.sizler nasıl verdiniz örneği?bazı yerlerde bezin götürüldüğünü okuyorum böyle bir kolaylık varsa neden bu şekilde istemiyorlar anlamadım size danışmak istedim 🤷🏻♀️