anneCANan Kızımı 32 aylıkken kreşe yolladım. Çocuğum yalnız büyümüştü, bakıcı vardı. Akranlarıyla iletişim kurması gerektiğini düşündüğüm için biraz da sosyal paylaşım yapabilmesi için yolladım. İyi ki de göndermişim. Dil gelişimini inanılmaz yönde olumlu etkiledi, sorun çözmeyi öğreniyor, artık eskisi gibi çekingen değil. İngilizce öğretmenine bayılıyor, görünce teacher diye koşusunu görseniz. Arkadaşlarının geneliyle güzel anlaşıyor, kendini savunmayı öğrendi. İyi yönleri bunlar. Kötü tarafı ise çok hasta oldu, uzun bir süre antibiyotik kullandı, Hastalık konusu çocuğun virüslerle yeni tanışmasıyla ilgili. Doktor kaç yaşında okula giderse gitsin aynı hastalıkları geçireceğini söylemişti. 7 yaş , 3 yaş fark etmiyor. İlk zamanlar diğer arkadaşlarından bir tanesi biraz vuruyordu, zamanla bunu da aştı. Ben memnunum, kızım sabahları çok heyecanlı gidiyor, erken kalkmaya da alıştı. Bilişsel ve sosyal gelişimine katkı sağladı.