Bebegım 2 gun sonra 4 aylık olcak . Dogdugundan berı goz çağaklıgı var 5 6 tane farklı doktra gotrdum . Goz pınarlarına masaj, ılık su yada çay vs silme süt damlat dıyenler oldu . Hatta goz damlası verende ama bır turlu gecmek bılmıyor . Sabahları okadar sert oluyorkı asırı derece capaklanma oluyor yumusatıp sılmeye calısıyorum ama kım bılır nasıl acıyordur bu durum ne zaman gececek yada farklı bısı yapan varmı basına gelıpte. Artık goz kenar dıplerı kızardı tahrs oldu gıbı bısı bastırarak sılmememe ragmen ☹️☹️