Şu son birkaç gündür doğru düzgün yorum yapamıyorum gönderilere. Cevaplamışım mesajı göndermek isteyince sürekli “ops bir şeyler yanlış gitti” uyarısı geliyor. Sayfayı yenileyip tekrar deniyorum. Çok hızlı gidiyorsunuz, birkaç saniye bekleyin diye uyarı geliyor sonra da. Böyle kaç tane cevabım yazamadan silindi. Problem nedir anlayamadım.