Dogumdan sonra sprıal taktırdım . 18 şubatta Sprialdan sonra kanamalar oldu doktr zaten olablcegını soylrmıstı . Fakat koyu kahverentı akıntılar var soylemesı ayıp uzun uzun yanı kokusuz . Arada da o kahveler kan gıbı sı oluyor tam kan degıl ama . kontrol için gıttıgımde doktra sordum ultrasonla bakmıstı ozamanda sadece spral yerınde mı nasıl dıye . Olablr bunlar dedı. Ama cok sinir bozucu gercekten dogum yaptım yapalı pedi cıkartamadım normal duramadım artık bu durum pskolojık olarak benı cok etkıledı sinirlerim bozuluyor neden bu şeklde oluyor ılk defa taktrıyorum sprıaldan sonra hep boyle mı oluyor yada baska bısı mı lutfen bılen varsa bana bır akıl versın ☹️☹️