ceyhunun_annesi bende yeni kurtuldum hemde 1 buçuk günde duşta güzelce sağdım ovaladımm yumuşacık ettim iki göğüsümüde. Sonra soğuk suya tuttum kanallar kapansın büzüşsün diye emzirme danışmanı öyle demişti. 2 saatde bir emzirdim. Pompayla sağmayın sonrasında. Çünkü meme ne kadar çok sağılırsa yada emilirse o kadar süt üretiyor. Göğüsler 2 güne terbiye oluyor merak etmeyin benşm 2 göğüsüm birden mastit oldu aymı anda. İki yumru vardı resmen ve çok acıyordu. Birde emzirirken o yumruyu sıktığınız yere bastırın ki ordaki sütü çeksin. Bunları yaptım rahatladım. Çok şükür bi sıkıntım yok şuan. Haa birde bu süre içinde süt yapıcı şeylerden şekerli şeylerden uzak durun. Emzirirken makas şeklinde tutuyorsanız memeyi o da tetikliyor c şeklinde tutun yada burnu kapanıyorsa memeden dolayı sadece burnunu açacak kadar dokunun memeye. Geçmiş olsun antibiyotik kullanmadan ateşim yükselmeden ben böyle atlattım sizde atlatırsınız umarım