Kızlar doğum yaptığım 4 ay oldu. Sezeryan doğum oldu. Göbeğim belim mayalı hamur gibi bıngıl bıngıl. Korse denedim çokça ama günlük kullanırken en azından emzirirken sıkıntı çıkarmayacak ama işe de yarayacak korse arıyorum. Yamuna bu konuda iyi gibi geldi bana. Lateks korsesi var bende takabilsem işe yarar sanırım ama evde günlük kullanımı zor. Bu paçalı bel korsesini gördüm ama kullanıp memnun kalan var mı ? Kullanışlı mı yardımcı olur musunuz?