Merhaba arkadaşlar 1 hafta kadar baharatlı birşey yedim yatmistim ağzıma yediklerim geldi boğazım yandı o günden beri acı bir hava ,ekşi bir tat ağzımda burnumda kulaklarımda geziyor sanki hiç geçmiyor , komşumuz dr gaviscon ,lansor önerdi , 5 gün oldu baslayali ilaçlara hala geçmiyor . Sanki yemek borumdan boğazlarıma ağzıma burnuma naneli birşey ufluyorlar ya da kolonya çekersin ya burnuna yakar cayır cayır sürekli öyleyim . Boğazımda tahriş mi oldu yemek borumdan mi geliyor kafayı yicem . Kbbye randevu bulamıyorum hicbirsekilde ozelede 2 hafta önce gitmiştim kızım burnumun üstüne doğru atladı çok ağrıdı diye özel secenegimi de kaybettim . Corona miyim diyorum bazen . Reflü bağlı tahrismi ,boğaz reflusu mu . Buraya yazma sebebim tabiki Dr a gitmeden anlaşilmaz ama siz yaşadınız mı bir öneride bulunur musunuz? Dahiliye yemi gitmeliyim KBB ye mi