Önleri bu tarz ayakkabileri nedense sevemiyorum oglum buyuktu adidasin klasik modeli var önunde plastik seyi olan neyse onunla okula yolladim bi geldi ayaginza izi cikmiss bi daha hic giyindirmedim.. tamamen önü kumas olan ayagi saran spor ayakkabilar daha iyi sanki