Cherryblossom Arkadaslar bebegım haftada bir balık yiyor ama bazen yedıremıyorum bu yuzden doktorumuz onerdi. Sizler nasıl kullanıyorsunuz bu aylarda? Yedigi hafta verme yemedigi zaman ver dedi ama olcegini sormayı unuttum. Simdiden tesekkur ederim 🍀🍀🍀🍀
Annis-ogul Cherryblossom ya bnm doktorum 3 yaşına kadar balık yağı önermedi. Takviye edici surup verdi qma balık yağı için erken dedi .1.5 yasında
Dnz-kbr Annis-ogul aynısını bizim doktorda diyor onun yerine haftada 2 3 taze balık alp yedirin diyor