susunbebekuyuyo sorum başlıkta canım annişler ♥️ kızım aşırı iştahsız devamlı hareket halinde olduğu için ette tuttmuyor daha önce ocean ve argivit kullandım açtı gibi ama bir süre sonra etkisi kayboluyor sanki easy için çok iyi dediler kullanan var mıdır?
Dondurmalikahve susunbebekuyuyo Var ben 2 yaşından beri kullanıyorum ama balık yemediği için veriyot. Easy fish oil multi.
Ebruli101 susunbebekuyuyo biz bir kutu kullandık ilk zamanlar herşey biraz iştah açıyor ama zamanla azalıyor bu durum bence. Doktor möllersin daha iyi olduğunu söyledi şimdi onu kullanıyoruz
Winnithepooh susunbebekuyuyo markanın kendi sitesini okuyun cocukta iştah açmıyor aksine tokluk hissi veriyor diye bekirtiyorlqr😄 yemekten sonra verin ac karnına vermeyin bisey yemez iyice sıkıntı olur size
susunbebekuyuyo Dondurmalikahve yorumları çok iyi iştah açtığı için şimdi ocean kullanıyorum bitti easy fish oil alıcam sanırım çünkü çocuğa yemek yediremediği için sinirlerim harap halde midem yumuk yumuk oluyor bugün gidip alayım
Dondurmalikahve susunbebekuyuyo Bence birazdan iştahta açtı mesela teyzem de kuzenime möllers kullanıyor hiç iştah açmamış birazda çocuğa göre değişiyor. Benimki şeker diye severek yiyor
susunbebekuyuyo Winnithepooh yaaa ben kullanıcı yorumlarını okumuştum bütün vitaminlerini genelde kahvaltı sonrası veriyorum şimdi sitesine bakıp okuyacağım teşekkürler
Winnithepooh alchn siz yemek yediren ondan sonra verin bende hep iştah açar saniyordum ama yanılmışım okuduğumda sasrmjstim çok yemek yemiyorum sabah sonra veriyorum artık okuduktan sonra bende öyle yapın bence dis iştahsızlıgi normalde istahsiz değil ise zaten vok sürmez ama jormalde istahsiz bir cocuksq gercekten zor bi durum