Kaanmary Göğsüne mastitten dolayı kesi atılan arkadaşlar apsenin boşalması ne kadar sürede bitti.İyilesmeniz kaç günü buldu.Benim 6 gün oldu hala apse akıyor.Gögdümin ucuda şiş
Xyz Kaanmary yanlış anlamayın ama büyük biri emse yutmadan belki sırf orası boşalsın rahatlasın diye eşiniz kardeşiniz bile olabilir işe yarar mı acaba bir düşünce sadece cok gecmiş olsun 🙏
Ylmzasde Kaanmary eltim 10 gündür oldu apse akmiyor ama yara hala aynı. Süt birikmesinden oluyor değil mi
Kaanmary Elifdefnemom ultrasonda 2 adet 6 cm boyunda apse tespit edildi...gögsüm çok kötüydü kesiyle iltihabı boşaltti
Kaanmary Elifdefnemom bana emzir geçer dediler geçmedi önce gitseydim antibiyotikle kurtulurdum...olacak varmiş
Elifdefnemom Kaanmary 😔 sagmayi denemediniz mi fayda etmedi mi ya da.bir de antibiyotik kullanırken emzirebldnzmi
Nln Kaanmary of ya bende çok çektim meme ucu yarasından enfeksiyon kaptı mastit oldum antibiyotik le geçmişti şükür Allah size de şifa versin sabır versin çeken bilir o acıyı iki ay her emzirmemde hüngür hüngür ağladım😭😭
Nln Kaanmary of ya bende çok çektim meme ucu yarasından enfeksiyon kaptı mastit oldum antibiyotik le geçmişti şükür Allah size de şifa versin sabır versin çeken bilir o acıyı iki ay her emzirmemde hüngür hüngür ağladım😭😭