gizemilayda kızım 3 yaşına yaklaştı, bu zamana kadar bir kez fitil verildi hastanede, o da ateş için.🥺
Kabızlık durumunda doktorunun ilk önerdiği şey kayısı püresiydi. Hoşafı da olur. Yaş veya kuru farketmez. Zaten tadımlara başladığımızda da doktorunun verilmesinde bi sakınca görmediği meyvelerden biriydi kayısı.😊