Kadernur o emdikten 1 saat sonra sağım yapmışsın sanırım haliyle memeler daha süt dolmamıştır ondan sana az gelmiştir. Kilo alımı iyi demişsin demek ki sütün var, kilo alıyor aç kalsa ağlar zaten, uyumaz vb. Ek gıda için de doktoruna sor mutlaka. Sütünün yetmediğini düşünüyorsan da en azından formül mama al, o şekilde ilerle. Ek gıda beslenmesinin sadece yüzde 30′unu oluşturuyor demişler, çok haklılar. O yüzden ek gıdaya ağırlık vermeye çalışma 🌸