mommom_ Günaydın sevgili anneler , oğlum bugun sünnet olacak , sünnet sonrası icin şimdiden kıyafet ayarlayacağım ama bol mu olmalı yoksa her zamanki gibi giymesinde sakınca var mı ?
ikikizannesi mommom_ bn bol giydirdim sikmasin diye pet bardak koydum buyuk bez bagladim 3 aylik oldu oglum
yakamoz_ mommom_ günaydın 🌞 oğlum tam 4 aylıkken öğle saatlerinde sünnet oldu. Bezini kıyafetini normal şekilde giydirdik. Gece 12 ye kadar çok hareket etmedi ara ara ağladı. Sabah uyandığında hiçbir şeyi yoktu dönüp hareket etmeye devam etti. Biz ekstradan bir şey yapmadık
Yusuf53 mommom_ üç aylık oldu bezini bir numara büyük aldm. Alt pijamasinida bol tuttum bardak felan koymadım
irva mommom_ Sadece bezi sıkı olacak şekilde bağlamadım o kadar.Ne karton bardak koydum ne de başka bir şey yaptım.Kendi normal kıyafetlerini giydirdim.Kendi idrarında daha çabuk iyileşiyor bu arada.
mommom_ irva doktorumuz bardak koymamızı söyledi , bardak koyunca haliyle idrara temas olmayacak . Aklım karıştı açıkçası . Siz bardak koymadınız mı yani ?
Smy3203856 mommom_ oğlum 4bucuk aylık 1 hafta once sünnet oldu, sadece bezini bir numara büyük taktım onun dışında hiç bişeyini değiştirmedim 3. Gün tamamen iyleşmişti zaten
Yuksel-yigit Smy3203856 bizde yeni yaptirdik klipsli siz nasil yaptirsiniz doktor bardak koyun dedi oda kucakta olunca iz yapiyor rahatsizlik veriyor diye dusunuyorum
mommom_ Zaten sünnet sonrası doktor ne derse o şekil giydireceğim , amacım hastane çantasına nasıl kıyafet koymayı öğrenmek . Hemen sünnetten sonra nasıl giydireceğim onu merak etmiştim , yoksa evde doktor ne derse onu uygulayacağım tüm anneler gibi😍
Bekirtalhammmm mommom_ extra bişey hazrlamaniza gerek yok her zamangiydirdigin kıyafetleri gydirebilirsin ben çıtçıtlı atletini bağlamamistim normal atlet almıştım yaz dönemiydi sünnet ettrdigimde 6 aylıktı 10 güne tamamen iyileşti çok rahattık bizde
Tuba mommom_ ben eskisi gibi devam giydirdim hatta kışın olduğu için külotlu çorap bile giydirmiştim😅
Yuksel-yigit Smy3203856 bende pismann oldum.dikisli yaptirmadigima klipsli zor oldu bardqk koydugumuzdan
Seyma9294 mommom_ ben 37 günlükken sünnet yaptırdım oğlumu ve bir hafta boyunca karton bardak koydum çok kısa sürede iyileşti doktor bile şaşırmıştı bardak koyunca idrar zaten yine değiyor bardak sadece ilk zamanlarda üst derisi beze yapışmasın diye öneriliyor ben fazla bile tutmuştum 3 gün falan koysanızda olur