oglumuz01 ya ılk zamanlar konak ve yag tabakası gıbı bır seyler oluyor ondan yapısıktır. Kuzenımın bebegının oyleydı hoş eşinin de oyle halen de var diklik cocukta🤗 babasına cekmıs, ama cogu bebegın bırkac yas sonrası daha ıyı oluyor. Bebısın cıldıne alerjı yapmayacak yağ olursa avuc ıcıne yedırıp saclarına surun tabı cok yaglandırmayacak sekılde, bı tanıdık oyle yapıyordu tamamen ınmese de faydası oluyordu hem beslenıyordu da sacı🥰