Arkadaşlar bebeğim 15 günlük ve 3 gündür kakasını yaparken ağlıyor. Kaka renginde ya da kakasında bir anormellik yok sadece kaka yaparken çok ağlıyor sanki sancısı var gibi. Gaz sancısı mı yoksa kakadan mı yapıyor anlamadık. Bilgisi olan lütfen yazsın