Üniversite hastanesinde 4b sözleşmeli hemşireyim. Saglık bakanlığına tıbbi sekreter olarak atandım. İşten çıkış nedenim unvan değişikliği nedeniyle istifa bu şartlar altında kıdem tazminatı alabilirmiyim iş yeri vermeyiz dedi sözel olarak.
dün de 20 gün yıllık iznim olduğunu kullanmak istediğimi söyledim ve bunu bir ay öncesinden biliyorlar buna rağmen eleman açığı var bu yoğunlukta seni yıllık izine çıkaramayız dediler. Personel işleri ile konuştum yıllık izinlerimi paraya dönüştürmüyorlar.
bu konuda ne yapmalıyım. Hem yıllık iznim içerde kaldı hem tazminatım