19 aylık bir oğlum var gerçekten çok zor bir çocuk. Oyun oynarken dikkatini 10 dk dan fazla dikkatini toplayamıyor.sürekli olarak ağlıyor dışından da tepki almaya başladım ve bu benim moralim bozuyor insanlar sürekli bu çocuk çok yaramaz ayy hiç durmuyor diye acıyan gözlerle bana söyleniyor. Ben zaten durmadığın farkındayım elimden geleni de yapıyorum fakat olmuyor. Bu durum artık kendime zarar vermeye başladı sinir sıkışması yaşıyorum. Lütfen çocuklarınızla oynadığınız oyunlar varsa benimle paylaşın😐