Kızlar bebeğim emen bir bebek olmadı biberon verildiği için öyle alıştı ve bir türlü memeye dönmedi 1 aydır hiç emmez oldu öncesinde en azından gece emerdi. Çalıştığım için haliyle pek sağım yapamadım ve sütüm azaldı gibi belkide bittmistir bilmiyorum . Sütümü sagsamda içmiyor tadını beg nmiyir heralde. Acaba sütümü geri getirebilir miyim ? Makinesini satmak isteyen var mı