Arakadaşlar dün kızımın rota aşısı vardı doktora götürdüm karnı toktu doktor bana aç veya tok ılsun diye bişey sölememişti sonra aşının yarısını azına damlattı kızım öle bi kustuki burnundan bile fışkırdı sonra yarısı kaldı aşının doktor bunu evde mamasına kat dedi ama yarısı kaldı etki edermi dedim 3 damlası bile etki ediyor biz garanti olsun tutsun diye hepsini yapıyoruz dedi ama benim içime sinmedi pek ne yapmalıyım sizce bebeği rota aşını kusan varmı siz ne yaptınız tekrar yaptırmalımıyım acaba