Bebeğim 1 yaşına girdiğinden beri bambaşka bir çocuk oldu. Sürekli ağlıyor, bir saatte zorla uykuya geçiyor ve aşırı sinirleniyor. Hiç bir yerde asla görmüş olamaz hayır dediğimde yumruğunu sıkıyor. Bu bir süreç mi nasıl geçecek. Psikolojik savaş veriyorum kendi içimde. 😔