dilarakenan2906 benimde bebeğim emzik almadı, gündüz uykuları çok kısa. Ama ben uyuduğu sürece ayağımda saklıyorım tekrar uyanacağında sallayıp uyutuyorum böyle böyle biraz uzuyor gündüz uykuları. Gece ise benimki de 12lerde yarardı ben inat ettim 9.30 gibi alıp odaya giriyorum bazen 10.30da bazen 10da dalıyor uykuya. Biraz zor ama kararlı olmak lazım