Miran1306 Bebeğim 3.5 aylık kimi görse ağlıyor ve krize giriyor zor sakinleştiriyorum ne misafirliğe gidebiliyorum ne misafir alabiliyorum ne yapmam gerek tecrübeli anneler yardım lütfen 😩
Sebastiann Miran1306 Dlaraozturk 6 aydan bildiriyorum 3 haftadır girdiği ortamda ağlamıyor misafir geliyordu çığlık kıyamet geldiğine pişman oluyordu insanlar şuan artık olmuyor ağlamalar bitti hatta bazen gel dedikleri zaman gidiyor 😊
Moonlightttt Atak zamanları olduğu için . 4.ay atağı kiminde 1hafta kiminde 1ay sürüyor. 5.ayda her şey düzelecek anneler Dlaraozturk Miran1306 🌸
mlkbykk Miran1306 dışarıya çıkmaya alışkın değilse yapabilir. Oğlumu 20 günlükten beri çıkartıyorum 3 ay 24 günlük şu an. Dışarı çıkmayı çok seviyor, etrafı izliyor. Kalabalık ortamları sever, herkese gülücük atar. Bence bol bol dışarı çıkarın
Canmmel-26 Miran1306 benimde bebişim 4ay 20 günlük ben hariç herkese çığlık kıyamet sakinleşmiyor morarıyor resmen eve hapsoldum senin gibi merak ediyorum nezaman geçecek diye
Miran1306 Sebastiann ayyyy inşallah bizde görürüz o günleri artık yazda geliyor bol bol dışarı çıkarmayı düşünüyorum 😂
Miran1306 mlkbykk Ocak doğumlu kışa denk geldi doğumu, ben sıcak olduğu zaman bol bol çıkardım aslında ama bilmiyorum ki ne zaman düzelir ☺️
mlkbykk Miran1306 benimki de 22 Aralık. Üzerini iyice giydirdikten sonra bir de gittiğiniz yer sıcaksa hiçbir şey olmuyor ☺️
Miran1306 Canmmel-26 Halimea inşallah bir an önce geçer hanımlar artık yazda geliyor eve tıkılıp kalmayalım 😕
Halimea Miran1306 benim kızda böyle boğazı yırtılana kadar ağlıyo susmuyoda . Eve gelince susuyo 🥺 5 aylığiz daha devam ediyo..
Canmmel-26 Miran1306 ayy evet ya eşimle çok gezen bir çifttik ama bebeğimiz tam tersi napcaz bilmiyorum
Merve2208 Aydan bildiriyorum kızlar kucaktan inmiyor kimi görse korkuyor üstüne bide ağlıyor ağlama krzlerimiz başladı yabancılıyor bi türlü geçmedi geçmiyor.
Aslihannn48 Miran1306 3 ay 23 günlük benimde aynı kime giderse ağlıyor ve bana bakıyor gelmek istiyor