Rota vurulan bir aşı değil, ağızdan damla şeklinde yapılıyor. Ben ilk dozu yaptırdım, hiçbir sorun yaşamadım. Zaten Allah korusun ama sorun olsa bile aşılarını atlamam. Aşılar sayesinde bebeklerimiz daha kolay atlatıyor hastalıkları. Size de tavsiye ederim. Doktorunuzla da konuşmanız iyi olur, önermeyen doktor olmaz herhalde. Sonuçta sağlık her şeyden önemli 🙌🏻