Bizde 8.ayda 5-5.30 gibi kalkmaya başladık.Ben odasına giriyorum evet dönmüyor uykuya biraz destek veriyorum işte sırtını okşama başını okşama saat 6 dan önce odasından çıkarmıyorum ışığıda kapalı şekilde.Sonra odadan çıkıyordum uyumasa bile 1 dk sonr felan işte girip ışığı açıp günaydın diyorum ona.Uyku eğitiminde böyle öğrenmiştim.1 hafta böyle gittik sanki saat 6 ya kaymaya başladı