Anne sütü alıyorsa siz biraz kuru kayısı yiyin, ( normalde anneleri uyarıyorlar fazla yemeyin bebek ishal olur diye ama bu yan etkiden kabızken faydalanabilir bence) yani bebeğe ilaç içirmek çok zor oluyor, arkadaş da yazmış zeytinyağını bizim doktorumuz da önermişti verilebiliyor bu aylarda da ama asidik derecesine bakın zeytinyağının, bebeklere uygun olandan olsun