meleginannesiyim Kızlar nasıl hesap edebilirim 37. Haftada dogum yaptım ama o kadar huzursuz ki 3 gün önce 2. Ay aşıları j yaptırdık onun etkisimi bilmiyorum zıvanadan cıktı uyumuyo asla uyumuyo
Elisa34 meleginannesiyim aşıdan dolayı olabilir bizde 2 ay aşısını yaptırdıktan sonra cocuk değişti sürekli agladı uyumuyodu Bi hafta sürdü düzeldi
Haffuse 3 gun olmus, asi olacagini sanmam, atak haftasi olabilir, Tarayicidan atak hesaplama de, bi bak atak haftasi mi? Benim kizim o hesaba gore 1 hafta erken giriyor… Siz de erken ya da geç olabilir…