Kaderlmc meleginannesiyim 3 aşıyı beraber mi yaptırdınız. Bizde de huzursuzluk ve ağrı çok olmuştu yarım çay kaşığı calpol vermiştik 6 saat arayla o rahatlatmıştı kızımı olduğu gün dahil aşı sonrası 3. gününde düzelmişti benim kızım
a010101 meleginannesiyim birkaç güne geçer de aşı huzursuzluğu atak haftası da oluyor o zaman ondanda huysuzluk vardır
meleginannesiyim Kaderlmc evet 3 aşk birden yaptırdık bugün 3 gün olacak uyumuyo sürekli huzursuz :( bu saat oldu uyumadı
Kaderlmc meleginannesiyim büyüme atak haftasında da olabilir canım Bi atak haftasına bak aşı huzursuzluğu geçmesi gerekir artık çünkü Bi de gazı fslan var mı bacaklarını çok çekiyor mu belki de gaz sancısı vardır
Kaderlmc meleginannesiyim o zaman sadece sabır emin olun bir an da geçiyor benim kızım 7 ay 27 günlük yani öyle huzursuz olduğunda hemen bakıyordum her baktığım da da hep atak haftasında oluyordu 🥰