Sütyenin iplerini bol bıraksam aşağıya doğru iniyor. Sıksam iz yapıyor rahatsız ediyor. Yarım kap da alsam tam kap da alsam eğildiğim zaman göğüslerim yukarıdan fırlıyor göğüs uçlarım acıyor. Yarım atlet giysem ondan da uçları belli oluyor ve görüntü açısından kötü oluyor. Evlenmeden bebek yapmadan böyle değildi. Emzirmeyen anneleri anlıyorum şimdi şimdi. Tabiki pişman değilim emziridğime ama bıkkınlık geldi bu sıkıntıdan.