Kızlar merhaba, bulunduğum yerde hala doğalgaz açıyoruz. 2 buçuk aylık bebeğim var ve burnu aşırı kuruyo sürekli aspiratör kullanıyorum günde 1den fazla kullanmak da istemiyorum. Ama o kadar tıkanıyor ki burnu uykudan uyanıyor. Ev alttan ısıtma olduğu için petek yok. Sizden buhar makinesi tavsiyesi istiyorum kullanıp memnun kalanlar yardımcı olabilir mi? Oda nasılsın nemlenir başka tavsiyelere de açığım