Kızlar bebeğim 13 aylık. Artık gece beslenmesini kesmek istiyorum. Mama ile besleniyor. Bugün gece ilk gecemiz ve baya bi zor oldu hala uyumadım. Bir buçuk gibi uyandı yeni uyudu sayılır. Şimdiye kadar ağladıkça su verdim. Ve kucağıma aldım sakinleştirdim emzik verdim. Doğru gidiyor muyum ? Neler önerirsiniz bana