SYBG Canım biz 4 ayligiz 3 ayda düzeldi benim. Doktor tavsiyesiyle Probiyotik kullandim o bağırsak hareketlerini düzene sokuyor. Bol da su ictim her emzirdigimde her uyandığımda. Sonra baktım kendigilinden geçti. Bir de düşün benim kanamalı idi. şimdi bazen az bile su içsem kabız olmuyorum daha iyiyim